Čtyři tipy pro prodejní dopis V balíčku přímé poštovní reklamy hraje stále klíčovou roli dopis potenciálnímu zákazníkovi, i když již v dnešní době nemá psané slovo takovou váhu jako před deseti…
Jak vytvořit čitelný e-mail Každý z nás dostává denně různé e-mailové zprávy. Některé jsou vytvořené…
Deset přikázání v tomto článku nebylo sneseno z hory Sinaj. Nejsou ani…
Behaviorální data zacílí reklamní e-mail Rozesílání reklamních e-mailů na všechny strany dnes pozbývá smyslu. Do…
Přímá reklama zasílaná poštou nebo e-mailem může přinést řadu výhod. Je…
Deset kroků k úspěšnému veletrhu Jak uspět na veletrhu? Článek popisuje deset rad Aleny Březinové, manažerky…
Kinoreklama může letos ještě růst Zatímco loni plynulo do kimomarketingu téměř 200 milionů korun, letos je to…
Velké firmy většinou nemají s přípravou reklamních článků, příspěvků pro…
Jak správně rozvíjet brand Anglické slovo brand se do češtiny běžně překládá jako značka. Neznamená…
5 kroků k efektivnějším tiskovým zprávám Jak zefektivnit vaše tiskové zprávy?- Udělejte z toho novinkový příběh.…
Umíte jednat s novináři? Při jednání s novináři se řada lidí z firemní sféry dopouští základních…
Jak získat vysněné místo v reklamní agentuře Práce v reklamě je velkou výzvou. Pro mnoho lidí však končí ještě před…