Horší ekonomické časy by neměly být automatickým signálem ke krácení marketingových rozpočtů. Navíc existuje celá řada aktivit, které nic nestojí. Staňte se…
Nejčastější mýty o PR Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace…
E-mailový marketing dokáže budovat dlouhodobé vztahy se zákazníky…
Desatero rychlého a snadného PR PR může být nenákladnou a efektivní cestou k získání větší pozornosti pro…
Jak se prezentovat jako odesílatel v e-mailovém marketingu Když se potenciální zákazník podívá na e-mail, první věc, o které přemýšlí…
Spolupráce prodeje a marketingu ve firmách často pokulhává. Oddělení…
Jak zajistit udržitelnost e-mailové komunikace se zákazníky Když zaměstnanci odcházejí od zaměstnavatelů, opouštějí nejen své…
Jak zničit byznys v pěti krocích Smysl marketingu je jednoduchý - přilákat co nejvíce lidí. To však může být…
Časově vytížení spotřebitelé preferují komunikaci, která je krátká, snadno…
10 tipů jak změnit negativní pohled na značku Chcete změnit negativní vnímání své značky? Držte se následujících rad.…
Jak na PR v malé firmě PR je více než publikování článků, reklama a marketing. Jde především o…
Jak přimět zákazníky k samoobsluze Samoobslužné systémy pro zákazníky jsou pro firmy výhodné, zákazníci však…
6 lekcí od nejlepší marketingové kampaně všech dob Letošní ročník mezinárodního festivalu reklamy v Cannes přinesl velké…