Nenákladné marketingové techniky nejen pro období krize Vdnešní době se počítá každá koruna investovaná do marketingu. Naštěstí však existují nenákladné marketingové techniky. Některé znich vyžadují více energie a…
Jak si vybudovat dobré vztahy s novináři Ideální vztah novináře a jeho zdroje je oboustranně výhodný. Novinář si…
3 cesty k zosobnění marketingových e-mailů Některé firmy snadno zapomínají, že i když používají e-mail, komunikují…
Vzhledem ktomu, jak neustále stoupá počet odeslaných e-mailů, hledají e-…
3 důvody pro využívání tiskových zpráv Viděli jste jich už stovky a některé napsali sami. Tiskové zprávy patří…
Nepodceňujte mediální trénink Investovali jste čas a peníze do PR kampaně. Provedli jste potřebné…
Nemáte nápad na e-mailovou kampaň? Někdy se stane, že sedíte před počítačem, abyste vytvořili e-mailovou…
Celosvětové výdaje na reklamu mohou letos klesnout až o 6,9 % na 453…
Výhody e-mailového marketingu jsou zřejmé. E-mail je nenákladné médium…
Sedm chyb mobilního marketingu Bez ohledu na ekonomickou krizi si mobilní telefony ukrajují stále větší…
Řada firem se dopouští choulostivých chyb, které vkonečném výsledku…
Taktiky pro lepší e-mailovou konverzaci se zákazníky Současný e-mailový marketing si žádá širší konverzaci se zákazníky. Je…
10 nejčastějších chyb v e-mailovém marketingu I ke-mailovému marketingu je třeba přistupovat strategicky a vyvarovat se…