Funguje vaše PR kampaň správně?

Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s externími PR profesionály, měli byste vědět, jak vypadá dobrá PR kampaň. Článek upozorňuje na základní otázky, které byste si měli položit.

  • Dokáží vaše tiskové zprávy přilákat pozornost médií?

  • Telefonujete do médií zpětně a dokážete tyto hovory vyřizovat efektivně?

  • Vytváříte pouze běžné příběhy pro média?

  • Přemýšlíte jako novináři a přicházíte s novými příběhy?

  • Prezentujete se jako odborníci ve svém oboru, kteří se mohou vyjadřovat k řadě témat?

  • Prezentujete svou společnost tak, abyste budovali silnější značku?

  • Využíváte svého mediálního pokrytí v reklamních a marketingových kampaních?

  • Využíváte svého mediálního pokrytí na blozích?

  • Kombinujete tradiční média se sociálními médii?

-kk-

Zdroj: ezinearticles.com - Databáze odborných článků pro elektronické magazíny.
Zobrazit přehled článků ze zdroje ezinearticles.com
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace