Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s externími PR profesionály, měli byste vědět, jak vypadá dobrá PR kampaň. Článek upozorňuje na základní otázky, které byste si měli položit.
-  Dokáží vaše tiskové zprávy přilákat pozornost médií? 
-  Telefonujete do médií zpětně a dokážete tyto hovory vyřizovat efektivně? 
-  Vytváříte pouze běžné příběhy pro média? 
-  Přemýšlíte jako novináři a přicházíte s novými příběhy? 
-  Prezentujete se jako odborníci ve svém oboru, kteří se mohou vyjadřovat k řadě témat? 
-  Prezentujete svou společnost tak, abyste budovali silnější značku? 
-  Využíváte svého mediálního pokrytí v reklamních a marketingových kampaních? 
-  Využíváte svého mediálního pokrytí na blozích? 
-  Kombinujete tradiční média se sociálními médii? 
-kk-
 
  
 