Nejčastější mýty o PR

Vytisknout

Public relations je obor, který se zabývá prosazováním a řízením komunikace mezi organizacemi a veřejností tak, aby šlo o vzájemně prospěšný vztah. Je však opředen řadou mýtů. Článek upozorňuje na ty nejčastější. 1. mýtus: PR je totéž co reklama. Reklama se ve skutečnosti soustředí na placené umisťování inzerátů a předávání kontrolovaných zpráv. PR je záležitostí přesvědčovací komunikace a často probíhá prostřednictvím třetích stran, které nejsou placené. 2. mýtus: Všichni PR…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace