Pět pravidel pro malé firmy Při vytváření marketingového nebo PR plánu pro malou společnost je třeba držet se pěti základních pravidel. - Neukusujte si více, než můžete sníst. Platí to…
Vývoj globální reklamy bude horší, než se předpokládalo Přední mediální agentura Carat upravila svůj odhad celosvětových výdajů na…
Stále existuje velké množství firem, které nedělají nic pro to, aby si…
Investice do online reklamy ve Velké Británii poprvé v historii převýšily…
11 cest k získání pozornosti médií - Buďte dosažitelní. Novináři o vás nemohou psát, pokud vás nenajdou.…
Většinu reklam zákazníci nevnímají. Proč? Článek shrnuje sedm nejčastějších…
Branding není jen logo Branding je pojem, který zahrnuje vytváření dojmu, který vyvoláváte ve…
Současná ekonomická situace vede řadu marketérů k odklonu od zkoušení…
Přichází revoluce v e-mailovém marketingu E-mail se v současné době nachází na spojnici mezi dvěma velkými trendy v…
Psaní tiskových zpráv je poměrně snadné, což vede k tomu, že je píše téměř…
Jsou vaše e-maily čitelné na obrazovkách mobilních zařízení zákazníků? Tato…
Řada marketérů stále neumí správně využívat možností e-mailového marketingu…
Ať už máte vlastní oddělení public relations, nebo spolupracujete s…