Deník The New York Times zpoplatňuje svůj web Přední americký deník The New York Times zpoplatní od roku 2011 své webové stránky. Využít hodlá tzv. měřený model, kdy si lidé každý měsíc budou moci zdarma přečíst…
2 mýty přímého marketingu Přímý marketing není jen umění, ale i věda, která vyžaduje analytické…
8 kroků k přilákání zákazníků Jestliže chce firma dosáhnout růstu, měla by usilovat o více zákazníků.…
Začněte nový rok tím, že se při vytváření marketingového plánu vyhnete pěti…
Jak získat více pozornosti pro malou firmu Chtějí-li malé firmy přežít a růst, měly by se naučit lépe oslovovat…
PR manažeři patří mezi nejzdravější zaměstnance, i když jejich práce…
Jak získat publicitu vlastními silami Existuje celá řada způsobů, jak mohou firmy využít techniky public…
Ti, kteří se nedokáží poučit z historie, jsou odsouzeni k tomu, aby ji…
Podnikatelé se v současné ekonomické situace snaží najít způsob, jak využít…
Chytří marketéři vědí, že když začnou rozesílat více e-mailů, nemusí to…
PR kampaň představuje nenákladný způsob, jak přilákat pozornost k vašim…
Kdy napsat tiskovou zprávu? Rozesílání tiskových zpráv je dobrou příležitostí k propagaci firmy a…
Tiskové zprávy: Stručně, zajímavě, pravdivě Psaní tiskových zpráv pro různá média může být dobrou cestou k získání…