Nejnovější trendy v PR Blogeři otřásli mediálním světem. Spotřebitelé jsou skeptičtí a nároční a ženou firmy k neustálým inovacím. Sociální média pak nutí firmy k totální transparentnosti.…
Jak posílit e-mailový marketing E-mail stále funguje, ale je třeba s ním pracovat s ohledem na dynamiku…
Co by PR profesionál měl říkat novinářům Lidé v oddělení PR jsou trénovaní na to, aby jednali s novináři, a určitě…
6 důvodů pro uspořádání tiskové konference Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak…
I malá firma provozovaná přímo z domova potřebuje reklamu. A je pro ni…
Ed James, prezident Cornerstone PR, shrnuje pro PR Daily své zkušenosti,…
Co dělat, když vás média nesprávně odcitují Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco…
Andrew Hindes, instruktor v oboru PR, stručně shrnuje 7 věcí, které jsou…
Jak komunikovat špatné zprávy Chystáte se zvýšit ceny? Omezíte služby? Máte jinou špatnou zprávu, která…
Jedna tisková zpráva pro více skupin čtenářů Přestože tiskovou zprávu čte mnoho různorodých skupin čtenářů, cílena je…
Marketing jako hybná síla růstu firmy Ve světě B2B platí stejná pravidla jako v B2C: maximalizovat možnosti…
PR rady od babičky Staří lidé bývají velmi moudří. Život je mnoho naučil. Redaktorka PR Daily …
Facebook copywriting Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou…