Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální dosah. Vzhledem k tomu, že publikum je dispersní (různorodé) a tisková zpráva má za úkol…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…
Jak nenaštvat novináře Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…
Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…
2 základní pravidla vytvoření značky Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…
Public relations je jak vlastnictví akcií jde o dlouhodobou záležitost. I…
Správně optimalizovaná tisková zpráva V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více…
Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk? Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z …
Jak nejlépe oslovit blogera Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce.…
Jak reagovat na negativní publicitu Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy,…
Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře…
7 marketingových hříchů Předpoklady. Předpokládáte, že vaše domněnky o tržním prostředí není…
10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z …