Pokud má firma v dnešní době prosperovat, potřebuje pěstovat vztahy se zákazníky a udržet si jejich loajalitu. Podívejme se, jak toho docílit. Neposkytujte novým…
E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost.…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…
V současné době existuje již celá řada nástrojů, jak informovat tisk. Dá se…
Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní…
První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…
V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…
Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…
Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…