Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

Vytisknout

Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní psaní. Podle PR Daily se však dají velmi dobře vztáhnout i na marketingové a PR texty. Využijte čas zcela neznámých osob tak, aby neměly pocit, že ho promarnily. Neboli poskytněte hodnotu. Kromě jiného je to jediný způsob, jak čtenáře k danému zdroji přivést znovu. Poskytněte alespoň jednu postavu, které čtenář může fandit. Tou by pokud možno neměla být firma. Ukažte něco zajímavého, vyvolejte pozornost čtenářů a vůli…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace