6 důvodů pro uspořádání tiskové konference

Vytisknout

Vlivem nových technologií již nejsou tiskové konference tak časté jak dříve. Zároveň jsou však novináři zahlceni více zprávami, proto mají na podobné akce i méně času. Je však několik případů, kdy je uspořádání tiskové konference na místě jak z hlediska toho, kdo zprávu sděluje, tak z hlediska novinářů, kterým stojí za to na ni přijít. Zpráva budí velký zájem. Musí jít tedy skutečně o něco významného, aby novináři přišli. Může jít o případ advokáta, který pracuje na významném případu a má v …




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace