4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře napsat. Proto PR News upozorňuje na některé chyby, které se v novodobých tiskových zprávách nejčastěji vyskytují.

  1. Matení příjemce. Současné tiskové zprávy jsou nejčastěji zasílány emailem. Pokud jste si s příjemcem předtím na dané téma nepsali, nepoužívejte v předmětu zprávy „Re:“ – je to manipulativní. Jakmile si toho adresát všimne, vyvolá to u něj zlost a těžko vám pak zprávu zveřejní.
  2. Tvorba spamu. Některé výrazy automaticky zařadí vaši zprávu do filtru spamu. Najděte si na internetu seznam klíčových slov pro spam a vyvarujte se jich. Stejné riziko hrozí, pokud používáte příliš mnoho interpunkce, například několik vykřičníků.
  3. Snaha být příliš „sociální.“ Twitter a Facebook jsou v PR užitečné, ale s tiskovou zprávou by neměly být spojovány. Jako kontakt uvádějte vždy jméno a adresu konkrétního člověka a eventuelně i odkaz na jejich sociální profil.
  4. Příliš mnoho odkazů. Určitě je správné vložit do zprávy odkaz na webové stránky společnosti. Avšak nepřežeňte to – může to mít negativní vliv na SEO (web spam). Některé portály navíc tiskovou zprávu zveřejní jako jednoduchý text. Výsledkem hypertextového odkazu je pak text zaplněný dlouhými URL adresami, díky kterým se pak článek špatně čte.

 

-th-

Zdroj: PR News - online verze týdeníku PR News
Zobrazit přehled článků ze zdroje PR News
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace