10+1 aktuálních rad pro kvalitní tiskovou zprávu

Vytisknout

Většina novinářů dnes jako zdroje využívá sociální sítě. Podle průzkumu z června 2012, který byl proveden na vzorku 600 amerických novinářů, 55 % využívá Twitter nebo Facebook pro nalezení příběhů, 43 % na sociálních sítích zprávy ověřuje. Proto by tisková zpráva měla být přizpůsobena pro sociální média, aby ji novináři skutečně vzali v potaz. Vzhledem k tomu, že v množství informací se jedna tisková zpráva snadno ztratí, berte při její přípravě v úvahu následující rady. Co nedělat…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace