Příklad číslo 1: Ráno otevřete noviny a zjistíte, že novinář napsal něco jiného, než jste mu během rozhovoru řekli. Něco, co byste v životě nevypustili z úst.…
Andrew Hindes, instruktor v oboru PR, stručně shrnuje 7 věcí, které jsou…
Chystáte se zvýšit ceny? Omezíte služby? Máte jinou špatnou zprávu, která…
Přestože tiskovou zprávu čte mnoho různorodých skupin čtenářů, cílena je…
Ve světě B2B platí stejná pravidla jako v B2C: maximalizovat možnosti…
Staří lidé bývají velmi moudří. Život je mnoho naučil. Redaktorka PR Daily …
Sociální sítě se stále vyvíjejí a příprava kvalitních textů je nedílnou…
Podle článku časopisu Newsday, až 70 % návštěvníků online obchodů opustí…
Video marketing je jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů a…
V marketingových e-mailech jsou 3 dílčí cíle: Otevřít zprávu, přečíst si ji…
Každý už slyšel o jarním úklidu či o novoročních předsevzetích. Ale v PR je…
Úspěch direct mailingové kampaně závisí pouze a jenom na důkladnosti…
PR Daily zveřejnilo seznam nejtypičtějších chyb v PR, kterých se však lze…