Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost. Existují přinejmenším tři důvody, proč by měly být vydávány a distribuovány prostřednictvím…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…
V současné době existuje již celá řada nástrojů, jak informovat tisk. Dá se…
Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní…
První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…
V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…
Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…
Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…
Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…
Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…
Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…