6 snadných způsobů k získání loajality zákazníků Asi už víte, že je snazší se soustředit na péči o existující klienty než získávat úplně nové. Tím prvním, co musíte udělat po realizaci prvního obchodu, je prostě…
Tisková zpráva je výborným marketingovým nástrojem. Ale jen tak dobrým, jak…
9 rad, jak mít spokojené loajální zákazníky Pokud má firma v dnešní době prosperovat, potřebuje pěstovat vztahy se…
10 způsobů, jak rozšířit e-mailingové seznamy E-mail i nadále zůstává nejlepším nástrojem růstu malých firem. Vyplynulo…
Konkláve kardinálů před několika hodinami zvolilo novým papežem kardinála…
E-mailový marketing může vážně poškodit značku Tři ze čtyř lidí uvádí, že pokud je značka bude bombardovat e-maily,…
Tisková zpráva dokáže zajistit viditelnost na internetu Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost.…
E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…
Nezavrhujte tiskové zprávy V současné době existuje již celá řada nástrojů, jak informovat tisk. Dá se…
Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní…
První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…
V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…
Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…