Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Tisková zpráva dokáže zajistit viditelnost na internetu

Tiskové zprávy se mění a pro jejich využití se otevírají nové možnost. Existují přinejmenším tři důvody, proč by měly být vydávány a distribuovány prostřednictvím…

6 nejčastějších chyb e-mailů

6 nejčastějších chyb e-mailů

E-mail má v direct marketingu stále své místo. S ohledem na nová média je…

Nezavrhujte tiskové zprávy

Článek v rámci předplatného Nezavrhujte tiskové zprávy

V současné době existuje již celá řada nástrojů, jak informovat tisk. Dá se…

Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

Článek v rámci předplatného Při psaní použijte rady Kurta Vonneguta

Kurt Vonnegut do úvodu jedné ze svých knih napsal osm rad pro kreativní…

Aby se do vás klient zamiloval...

První měsíc práce s novým klientem je něco, co se už nikdy nebude opakovat.…

PR se musí změnit od základu, pokud má přežít současnou mediální bouři

V moderních komunikacích nyní existují tři hlavní turbulentní síly:…

Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Článek v rámci předplatného Vyprávějte příběh jako Walt Disney Studios

Dnes byl zahájen šestý ročník konference Social Media for PR and Corporate…

Článek v rámci předplatného Když se média mýlí

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho…

Když vám psaní nejde od ruky..

Článek v rámci předplatného Když vám psaní nejde od ruky..

Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…

Tisková zpráva jako symbol PR komunikace

Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální…

Jak se vyměňuje žárovka v oddělení PR?

Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…

Článek v rámci předplatného Jak nenaštvat novináře

Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…

Výpis 144156 z celkem 993