Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Když se média mýlí

Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho přesvědčí, že jsou vlastně poctiví. Existuje nějaká obrana, pokud se to stane vaší firmě?…

Když vám psaní nejde od ruky..

Článek v rámci předplatného Když vám psaní nejde od ruky..

Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…

Tisková zpráva jako symbol PR komunikace

Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální…

Jak se vyměňuje žárovka v oddělení PR?

Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…

Článek v rámci předplatného Jak nenaštvat novináře

Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Co ovlivní, jestli o vás novináři budou psát?

Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…

2 základní pravidla vytvoření značky

Článek v rámci předplatného 2 základní pravidla vytvoření značky

Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…

6 věcí, které by měli pochopit klienti PR agentur

6 věcí, které by měli pochopit klienti PR agentur

Public relations je jak vlastnictví akcií jde o dlouhodobou záležitost. I…

Správně optimalizovaná tisková zpráva

Článek v rámci předplatného Správně optimalizovaná tisková zpráva

V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více…

Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk?

Článek v rámci předplatného Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk?

Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z …

Jak nejlépe oslovit blogera

Článek v rámci předplatného Jak nejlépe oslovit blogera

Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce.…

Jak reagovat na negativní publicitu

Článek v rámci předplatného Jak reagovat na negativní publicitu

Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy,…

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

4 chyby tiskových zpráv ve 21. století

Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře…

Výpis 157169 z celkem 999