Když se média mýlí Stalo se to už mockrát média obviní nevinné a ti už jen těžko někoho přesvědčí, že jsou vlastně poctiví. Existuje nějaká obrana, pokud se to stane vaší firmě?…
Když vám psaní nejde od ruky.. Máte napsat PR článek nebo tiskovou zprávu, ale dostali jste se na mrtvý…
Tisková zpráva je žánrem, od něhož si jejich tvůrci slibují široký mediální…
Pokud se chceme vcítit do cílové skupiny, musíme se nejdříve umět sami na…
Jak nenaštvat novináře Novináři mívají opravdu hodně práce a do toho jim celý den vyzvání…
Novináři dostávají denně spousty e-mailů, telefonátů a stovky upozornění…
2 základní pravidla vytvoření značky Pomocí značky firmy komunikují. Jak ale značku správně definovat, aby pak…
Public relations je jak vlastnictví akcií jde o dlouhodobou záležitost. I…
Správně optimalizovaná tisková zpráva V dnešní době má tisková zpráva díky své elektronické formě mnohem více…
Má smysl komunikovat se zákazníkem přes tisk? Tištěná forma inzerce má stále smysl, protože jde stále o jeden z …
Jak nejlépe oslovit blogera Každý zkušený bloger již na dálku vycítí, když po něm PR něco chce.…
Jak reagovat na negativní publicitu Někdo říká, že neexistuje něco takového jako negativní PR. Avšak firmy,…
Tiskové zprávy stále mají smysl, lidé z PR je tedy stále musí umět dobře…