Jedna tisková zpráva pro více skupin čtenářů

Vytisknout

Přestože tiskovou zprávu čte mnoho různorodých skupin čtenářů, cílena je obvykle na novináře. Počet zveřejnění médii je také běžným měřítkem jejího úspěchu. Ale co ostatní? Co profesionální partneři, zájmové skupiny, zaměstnanci, zákazníci a všichni ostatní, kteří si ji také přečtou? Pomáháme jim při jejich nákupním či jiném rozhodování? A je to vůbec možné? Autor tiskové zprávy by měl promyslet, kdo všechno a z jakého důvodu bude zprávu číst. Možná student VŠ uvažuje o práci pro firmu, proto…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace