Marketing - zprávy z HR

5 způsobů, jak psát lepší nadpisy

Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a nepřečtou si, co jim chcete sdělit. Někdy je tedy lepší držet se…

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Využíváte v marketingu známé tváře? Pak právě vám pomůže nejnovější funkce Facebooku

Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…

LinkedIn umožní vlastní publikační činnost všem uživatelům

LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem…

Nejlepší a nejhorší čas pro zasílání e-mailů

E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Facebook představuje tlačítko pro konverzi

Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…

Jak udržet pozornost čtenáře

Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Reklama na Facebooku nefunguje. Pravda nebo mýtus?

Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…

E-mail dokáže víc než sociální sítě. Jak je to možné?

Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…

Recept na titulek, na který čtenáři nejčastěji klikají

V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…

Krizová komunikace: 4 podmínky pro efektivní omluvu

Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…

Proč potřebujete copywritera

Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…

12 způsobů podpory videa na YouTube

Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…

Je rok 2014. Lidé čtou e-maily převážně z mobilu

E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…

Výpis 105117 z celkem 995