Titulkem to začíná. Možná obsahuje klíčová slova, ale pokud je nudný, lidé na něj prostě nekliknou a nepřečtou si, co jim chcete sdělit. Někdy je tedy lepší držet se…
Facebook dnes představil možnost výrazně zvýšit neplacený dosah příspěvků:…
LinkedIn zavádí možnost sdílet znalosti a rozšiřovat povědomí o tom, v čem…
E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
Zkoušeli jste někdy číst román a přitom luštit křížovku a poslouchat…
Po změnách na Facebooku koncem loňského roku je nad slunce jasné, že…
Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…
V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…
Na Valentýna roku 2007 zůstala letadla JetBlue přimrznutá na startovací…
Při vytváření marketingových výstupů bývá zapotřebí spolupráce copywritera.…
Konzultant Jason Rich napsal knihu, kde popisuje tajemství úspěchu…
E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…