Nejlepší je oslovovat novináře přímo, ale ne vždycky je to možné a ne se všemi máme kontakt. Proto zůstává e-mail jako forma oslovení a požádání o publikaci tiskové…
   Přiznat si špatné rozhodnutí a začít znovu od nuly je vůbec to nejtěžší, co…
   
   Když se lidé odhlašují z e-mailových zpravodajů  Přijmout klesající počet adresátů je vždycky těžké: Dalo přece takovou…
   
   9 pilířů úspěšného e-mailingu  Lidé denně dostávají desítky e-mailů s mnoha různými nabídkami. Přesto je…
   Na začátku je vždy marketingová analýza. Ale ty největší otázky při…
   
   Jak podpořit SEO pomocí PR  Optimalizace pro vyhledavače (SEO) určuje, jak dobře bude firma nebo značka…
   
   10 způsobů, jak vylepšit emailový marketing  Portál ClickZ, který pravidelně přináší expertní poradenství v oblastech…
   
   Volání naslepo může být zábavné  Připravte si jednoduchý proces, který rutinu změní na příjemnou práci.…
   Potenciál e-mailového marketingu je obrovský a 65 % marketérů uvádí, že…
   
   B2B: Časový rámec může být klíčem k prodejnímu úspěchu  Je všeobecně známo, že prodejce musí být zběhlý v komunikaci různými jazyky…
   
   Jak Google pomůže zdarma vašemu PR  Chcete vědět tajemství, jak zajistit větší viditelnost produktu pro…
   
   6 snadných způsobů k získání loajality zákazníků  Asi už víte, že je snazší se soustředit na péči o existující klienty než…
   Tisková zpráva je výborným marketingovým nástrojem. Ale jen tak dobrým, jak…