Jak jsem potkal zákazníky Většina z vás dobře ví, že náklady na mediální prezentaci firem rok od roku stoupají. Jistě jste si všimli i toho, že se mění způsoby interakcí lidí s médii. Doby,…
Využití technologie rozpoznávání hlasu při poskytování zákaznických služeb…
Každá firma někdy začínala. Článek proto přináší několik rad firmám, které…
Automatizace versus personalizace Pokud jste již unaveni z používání automatických telefonních systémů na…
V ideálním světě by neexistovali žádní nespokojení zákazníci. Rozmisťování…
Jeden kanál je málo Firmy si často namlouvají, že ke komunikaci se zákazníky nepotřebují více…
Zákaznická střediska věnují značný prostor školení operátorů, vedoucím…
Kvalitně navržený a zhotovený web ještě nezaručuje efektivní fungování.…
Jak na přímý marketing Přímý marketing poskytuje firmám výhody, které jsou těžko dosažitelné u…
Šest kroků pro snadnější PR Aktivity public relations nabízejí relativně nenákladnou cestu, jak oslovit…
Jak vyčnívat z davu V dnešním výrazně konkurenčním obchodním prostředí je důležité hledat…
Jakou roli hraje barva v prosazování identity obchodních značek při balení…