Mnoho firem již investovalo značné prostředky do poskytování zákaznických služeb prostřednictvím více kanálů. Mohu tak využívat Internet a e-mail jako méně nákladné…
Na živo, nebo samoobslužně? Je lepší jednat se zákazníky vždy osobně, nebo jim poskytnout samoobslužné…
Top 8 marketingových a prodejních strategií Ať už vaše firma působí v jakémkoli odvětví, pravděpodobně má nějaké…
Posilte značku prostřednictvím zákaznického střediska Obchodní značka identifikuje organizaci a prochází veškerými interakcemi se…
Pět základních marketingových chyb Správně vytvořená reklamní kampaň může vaši firmu, produkty či služby nejen…
Lesk a bída zákaznické samoobsluhy Důvěra zákazníků ve firmu úzce souvisí s tím, jaké samoobslužné možnosti…
Antispamové filtry mohou být zkázou vašeho e-mailového marketingového…
Článek přináší deset nenákladných a zároveň vysoce efektivních…
IT a zákaznická loajalita Zákazníci nemají rádi překvapení. Jejich loajalita naopak závisí na…
Řízení dat a predikce zákaznického chování Firmy ukládají mnoho zákaznických dat. Znají pak nákupní chování svých…
Základy vícekanálové komunikace Do řízení vztahů se zákazníky rychle vstupují nové komunikační kanály.…
Firemní marketingové materiály musí zaujmout pozornost potenciálních…