I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se z drtivé části odehrávají na emoční úrovni. A to platí i v…
V rámci prodeje se ze strany potenciálních zákazníků každý prodejce setkává…
Po neúspěšném pokusu o uzavření obchodu je dobré udělat si audit právě…
Asi každý obchodní zástupce tuto situaci někdy zažil. Klient projeví zájem,…
Znáte nejčastější chyby, které prodejci dělají při dojednávání ceny…
Jednu a tu samou věc lze říct mnoha různými způsoby. A různé výrazy evokují…
Aniž bychom si to uvědomovali, v našem rozhodování hrají klíčovou emoce a…
Před každou nabídkou ze strany prodejce musí proběhnout něco, čemu se říká…
Mnoho potenciálních zákazníků má podvědomý strach ze změny. A je to zcela…
Celou řadu obchodů se bohužel kvůli chybám na straně prodejce nepodaří…
Obchodní manažer bezesporu patří v rámci hierarchie firmy mezi ty…
Každý prodejce se bojí námitek proti ceně. Velká část prodejců se ocitne v …
Jistě každý prodejce někdy zažil klienta, u kterého si po určité době říká,…