5 steps to get a prospect to buy during a meeting

Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

 Though many of us believe that we make decisions solely based on rational reasons, the truth is that our decision making happens, for the most part, on an emotional level. This applies to sales as well. Facts and numbers play an important role at a business meeting, but emotions and subconscious thinking also play a major role. Successfully persuading the prospect and signing the contract are not just matters of product quality, but above all a matter of the way you communicate with the client and present your product. In this article, we will show you how to persuade a prospect in five steps during a meeting and how to successfuly close a deal.

Expertise

The proven expertise and authority of the consultant selling the solution should convince the client that their decision to buy the product is correct.

Mutual likeability

According to the HubSpot blog, the easiest way to persuade someone to do something is to make them like you. Therefore, make sure that the client likes you on a personal level.

Offer a unique solution

People seek uniqueness and exclusivity. If you are able to make your offer different from the competition, you can also charge more money than if you offered a universal, widely available solution.

Testimonials of other clients

References from other clients who were in the same situation as the customer and solved their problems using your solution could persuade the prospective client easily.

Introduce urgency using limited offers

Putting limitations on the offer, either time-related or related to availability, makes the prospect interested and curious on a subconscious level.

 

-mm-

 

    Jak během schůzky přesvědčit potenciálního klienta v pěti krocích

    I když mnozí z nás věří, že se rozhodujeme čistě racionálně, pravda je taková, že naše rozhodnutí se z drtivé části odehrávají na emoční úrovni. A to platí i v prodeji. Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především pocity a podvědomé myšlení. Úspěšné přesvědčení klienta a podpis smlouvy tedy nejsou ani zdaleka pouze otázkou kvality nabízeného produktu, ale především otázkou, jak s klientem komunikujete a jak mu prezentujete váš produkt. V tomto článku si ukážeme, jak klienta během schůzky přesvědčit v pěti krocích a jak úspěšně dotáhnout vaše obchodní jednání do konce.

    Odbornost

    Prokázaná odbornost a autorita konzultanta, který dané řešení prodává, utvrzuje klienta v tom, že jejich rozhodnutí pro dané řešení je správné.

    Vzájemné sympatie

    Podle blogu společnosti HubSpot je nejjednodušším způsobem, jak někoho o čemkoliv přesvědčit, vzbudit v něm sympatie k vaší osobě. Dejte si proto záležet na tom, abyste se klientovi líbili na osobní rovině.

    Nabízení exkluzivního řešení

    Lidé si přejí jedinečnost a exkluzivitu. Pokud ji dovedete správně nabídnout, můžete si navíc za dané řešení účtovat více, než pokud se jedná o paušální a všeobecně dostupné řešení.

    Reference ostatních klientů

    Zkušenosti jiných klientů, kteří se nacházeli ve stejné situaci, jako zákazník, a vyřešili své problémy pomocí nabízeného řešení, dovedou potenciálního klienta snadno přesvědčit.

    Vyvolání urgence pomocí omezené nabídky

    Omezenost nabídky, ať už časová nebo množstevní, zpravidla podvědomě podněcuje zvědavost a zájem potenciálního klienta.

     

    -mm-

     

    Zdroj: HubSpot Blog - blog na stránkách společnosti HubSpot věnovaný marketingu a obchodu
    Zobrazit přehled článků ze zdroje HubSpot Blog