 Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové
   Proč je výhodnější věnovat se současným zákazníkům, než shánět nové  Poučky marketingu i prodeje se z drtivé většiny věnují otázce, jak sehnat nové zákazníky. Forbes však na svém webu nedávno publikoval článek, ve kterém zmiňuje hned…
 
   Druhá přihláška, kterou jsem dnes uzavřel, byla na seminář o prodeji. Moc…
 
    Získejte zpět ztraceného klienta
   Získejte zpět ztraceného klienta  Ztráta důležitého klienta je vždy pro společnost velkou ránou. Nejde jenom…
 
    Jak se chovat na obchodním setkání
   Jak se chovat na obchodním setkání  Ať už se jedná o výslovně organizovanou událost, či o neformální setkání…
 
   E-mail i nadále zůstává velmi účinným marketingovým nástrojem. Počet zpráv,…
 
   Koncem ledna oznámila společnost Facebook, že brzy bude možné do reklamních…
 
   Internetový prodej není snadný, proto jistě uvítáte poznatky společnosti…
 
    Výuka angličtiny
 Výuka angličtiny    V prodejním světě existuje už dlouhou dobu toto rčení: Lidé milují…
 
    B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat
   B2B: Chovejte se jako člověk, se kterým chcete jednat  Pokud chcete být úspěšní v B2B, musíte mířit vysoko a jednat s lidmi, kteří…
 
   Jedinou nevýhodou e-mailového marketingu je, že už jím nikoho nepřekvapíte.…
 
   V Norsku se testovalo to, co se marketéři pokoušejí zjistit už roky: Jak…
 
    5 prodejních profesí na vzestupu
   5 prodejních profesí na vzestupu  Do té doby, co bude existovat podnikání a obchod, tam vždy bude potřeba i…
 
    Výuka angličtiny
 Výuka angličtiny    Jaké budou v prodejním světě trendy v příštím roce a co je potřeba udělat,…