Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného B2B: Využíváte potenciál e-mailové komunikace?

V B2B představují e-maily stále velmi mocnou marketingovou zbraň. Dle potřeby zasáhne nerozhodnuté potenciální…

Jak na to, aby váš email neskončil v koši

Článek v rámci předplatného Jak na to, aby váš email neskončil v koši

Dřív se stávalo často, že zákazník hodil…

Jak zlepšit mobilní marketingovou komunikaci

Článek v rámci předplatného Jak zlepšit mobilní marketingovou komunikaci

Prodej mobilních telefonů vzrostl v roce 2011 o 181 % proti roku…

Článek v rámci předplatného Jak nemá vypadat obchodní email

Mark Gibbs, dopisovatel časopisu Forbes, se pozastavuje nad příkladem…

Zasíláte obsah, který je relevantní?

Na základě průzkumu "Email Marketing Benchmarks: Best Practices"…

Článek v rámci předplatného Denní chléb nejlepších obchodníků

Čím se liší nejúspěšnější obchodníci od méně úspěšných kolegů? Většinou je…

7 rad pro emailový marketing B2B

Článek v rámci předplatného 7 rad pro emailový marketing B2B

Jakákoliv úspěšná marketingová B2B…

Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Článek v rámci předplatného Jak na písemnou komunikaci se zákazníky

Při písemné komunikaci se zákazníky vždy dbejte na komfort čtení. Jde…

E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Článek v rámci předplatného E-mail bez obchodního sdělení - Má to smysl?

Firmy často zvažují, zda má smysl rozesílat občas zákazníkům e-maily jen…

Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

Článek v rámci předplatného Osm kroků k efektivní uvítací zprávě

První e-mail zaslaný potenciálnímu zákazníkovi je velice důležitý. Měl by…

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jak zlepšit doručitelnost e-mailů na firemní domény?

Jakožto B-to-B marketér můžete udělat řadu věcí, abyste zvýšili…

Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Článek v rámci předplatného Pomalá odezva na e-maily odrazuje zákazníky

Pomalé odpovídání na e-maily může výrazně poškodit firmy. Ukázal to výzkum…

Lekce e-mailové etiky

Článek v rámci předplatného Lekce e-mailové etiky

E-mail je jedním z nejdůležitějších prostředků interní i externí komunikace…

Výpis 703715 z celkem 721