Re-boost your sales in five steps

Oživte své prodeje v pěti krocích

Were your sales successful in the past but not anymore? Techniques that worked for years, bringing sales and satisfied customers, may not work now. If so, it is time to rethink your way of selling. If you motivate yourself by means of unrealistic targets, it will not work at all; on the contrary, your mood may grow even worse. If you want to boost sales, let yourself be inspired by some advice published on Inc.com.

1) Meet with clients

If you are always in your office, customers can easily forget you. But during a personal visit or over lunch you can find out a lot about their needs, competitors or changes in your field. If it goes well, your business relationship will be strengthened.

2) Update your messaging

Business messaging which helped you at the beginning might not work anymore. Your competitors may have caught you up and you are not saying anything interesting. What you communicate to clients needs to be helpful and to the point.

3) Analyse the process of selling

Try to learn what you are doing wrong from the snags that occur during the selling process. Ask customers for their opinions. The fault may be in communication or somewhere else.

4) Expand your customer network

It is possible that the market in which you are located is not suitable for you or you need to move to a bigger one. Try to reach customers outside your current space. If you do not have the money for a massive campaign, try to come up with something creative. Some original PR or a clever video might attract the attention of new customers.

5) Check out buyers' demands

Your product may not suit current demands as it did at the beginning. Spend enough time on analysing the market and figuring out where your industry is going.

Following these pieces of advice will increase your chances of returning to the days when you were successful and sought after.

-ka-

    Oživte své prodeje v pěti krocích

    Byly vaše prodeje úspěšné, ale v poslední době se vám nedaří? Techniky, které vám roky přinášely prodeje a spokojené zákazníky již nemusí fungovat. Je tedy na čase přehodnotit váš způsob prodeje. Pokud se budete motivovat tím, že si nastavíte nereálné cíle, ničemu nepomůžete. Naopak se vaše nálada ještě zhorší. Pokud chcete vaše prodeje opět oživit, inspirujte se radami, které zveřejnil sever Inc.com.

    1) Setkávejte se s klienty

    Pokud jste stále v kanceláři, vaši zákazníci na vás mohou snadno zapomenout. Během návštěvy nebo oběda můžete zjistit, co potřebují, dozvědět se informace o konkurenci i změnách ve vašem oboru. Pokud setkání půjde dobře, posílíte vzájemný vztah.

    2) Aktualizujte sdělení

    Obchodní sdělení, které vám na začátku pomohlo k úspěchu, nemusí po letech fungovat. Konkurence vás mohla dohnat a vaše sdělení neříká nic zajímavého. Co komunikujete klientům, musí být přínosné a k věci.

    3) Analyzujte prodejní proces

    Snažte se ze zádrhelů, které vznikají během prodeje vyvodit, co děláte špatně. Zeptejte se na názory zákazníků. Chyba může být v komunikaci, ale také kdekoli jinde.

    4) Rozšiřte síť zákazníků

    Je možné, že trh, na kterém se nyní nacházíte, pro vás není vyhovující nebo se potřebujete posunout na větší. Pokuste se oslovovat potenciální zákazníky mimo vaše nynější působiště. Pokud nemáte finance na velkou kampaň, vymyslete něco nápaditého. Originální PR nebo chytré video vám může přinést nové zákazníky.

    5) Prověřujte poptávku

    Vaše produkty se nemusí hodit pro současnou poptávku tak jako dřív. Věnujte dostatek času analýze trhu a zjistěte, kam směřuje vývoj. Inovujte a přizpůsobte své výrobky analýzám.

    Následujte tyto rady a máte šanci se vrátit zpátky do situace, když jste byli úspěšnými a žádanými obchodníky.

    -ka- 

    Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
    Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
    Štítky: Prodejní techniky