 3 největší chyby začínajících obchodníků
   3 největší chyby začínajících obchodníků  Úspěšným prodejcem se člověk nestane jen díky nadšení, vhodné vrozené povaze a dostatečné míře výřečnosti. Zkušeným se prodejce stává často až po získání zkušeností,…
 
   E-mail je již vcelku starý marketingový nástroj, takže od něj nečekáme…
 
   Podle mezinárodního průzkumu společnosti Nielsen nyní po několika letech…
 
   Dnes je již nad slunce jasné, že kvalitní SEO je součást marketingu každé…
 
   Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do…
 
    Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní?
   Jak zjistíte, jestli je potenciální zákazník lukrativní?  Jedním ze základních kamenů úspěchu v prodeji je správná analýza…
 
   Ekonomická situace roku 2013 se výrazně promítá do všech odvětví prodeje.…
 
    Vyhněte se prodělečným klientům
   Vyhněte se prodělečným klientům  Stejně důležité jako umět správně identifikovat klíčové zákazníky a…
 
    Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí?
   Jak poznáte, že zákazník nic nekoupí?  Má-li obchodník být úspěšný, musí být také trpělivý a optimistický. Příliš…
 
    Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce"
   Co dělat s předvánočním mottem "Zavolejte mi po Novém roce"  Minimálně od začátku prosince se prodejci u klientů pravidelně setkávají s…
 
   Ať už je vaší parketou marketing, PR nebo obchod, umění prezentovat je…
 
   Máte krásnou webovou stránku, tak proč by nefungovala? Možná proto, že…
 
   V business-to-business obchodování se často setkáváme s výmluvou, že daná…