Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu?

Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou poskytnout data, o kterých se prodejcům, manažerům a obchodním stratégům v minulosti ani nezdálo.…

Článek v rámci předplatného Co dělá váš úspěšný konkurent jinak?

Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…

Článek v rámci předplatného Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám

Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale…

Článek v rámci předplatného Šest tipů pro B2B obchodníky

Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě…

Článek v rámci předplatného Čtyři kroky ke zjednodušení vašeho prodejního cyklu

Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho…

Článek v rámci předplatného Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků

Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…

Článek v rámci předplatného Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky

Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…

Článek v rámci předplatného Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj

Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…

Článek v rámci předplatného Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu

Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …

Článek v rámci předplatného Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů

Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…

Článek v rámci předplatného Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují

Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…

Článek v rámci předplatného Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí

Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…

Článek v rámci předplatného Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji?

Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…

Výpis 235247 z celkem 770