Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu? Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou poskytnout data, o kterých se prodejcům, manažerům a obchodním stratégům v minulosti ani nezdálo.…
Co dělá váš úspěšný konkurent jinak? Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…
Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale…
Šest tipů pro B2B obchodníky Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě…
Čtyři kroky ke zjednodušení vašeho prodejního cyklu Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho…
Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…
Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…
Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…
Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …
Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…
Sedm prodejních taktik, které již dávno nefungují Jak se mění svět prodeje i očekávání klientů, tak je potřeba posouvat i váš…
Čtyři pravdy o prodeji, které zjistíte až delší praxí Existuje řada tipů a rad pro nováčky v prodeji. Pak je ale mnoho pravd o…
Tipy pro nové prodejce: Jak dosáhnout „prodejní nálady“ a udržet si ji? Prodej je hlavně o emocích. Jak o emocích vašich klientů, tak i o emocích…