Pět kroků k efektivnímu systému práce Jak je na tom váš time management? Netrpíte prokrastinací? Pracujete efektivně? Výzkumy uvádí, že průměrný prodejce stráví přes polovinu času neprodejní činností –…
Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že…
5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám…
Pět kroků k dokonalé prezentaci Prezentační dovednosti jsou jednou z nejžádanějších kvalit u nových…
V minulém článku jsme se věnovali přípravě před vyjednáváním. V dnešním …
4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale…
Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem? Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz? Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…
Umění „Small Talk“, neboli schopnost zahájit a udržet konverzaci s kýmkoliv…