Jak přistupovat ke konkurenci? V každém oboru mají firmy své konkurenty. I kdybyste nabízeli zcela jedinečný produkt, který je jiný než vše ostatní, stejně vás budou zákazníci porovnávat s dalšími…
V rámci naší konzultační společnosti jsme se během deseti let účastnili…
3 kroky k získání více nových klientů Oslovovat více kontaktů a přitom udržovat jejich kvalitu a následně…
Čtyři fáze prodejního cyklu z pohledu klienta Námluvy klienta bez ohledu na to, jakému obchodnímu sektoru se věnujete,…
Víte, co to je „upselling“, „cross-selling“ a „next selling“? Improvizovat ve vytváření obchodní strategie se někdy příliš nevyplácí.…
Čtyři otázky, které musíte položit novým klientům Zákazníci, kteří kývli na vaši nabídku a stali se součástí vaší klientely,…
5 typů hudby, při níž se nejlépe pracuje Mnoho lidí si pouští hudbu k práci. Někomu pomáhá k soustředění, někdo…
B2B prodej: Šest signálů, že by firma mohla mít zájem o váš produkt Ať už se v rámci B2B prodeje věnujete jakémukoliv sektoru či produktu,…
Sedm rad začínajícím obchodníkům Jste v obchodní sféře noví? Nikdy jste přímo prodej nedělali a je to pro…
Proč musejí úspěšní umět odpočívat? Být nejlepší a nejúspěšnější sebou nese i nutnost umět efektivně odpočívat.…
Hledání nového sídla Amazonu: Čtyři lekce pro B2B obchod Amazon, jejíž majitel Jeff Bezos je v součanosti nejbohatším člověkem…
3 nejjednodušší typy potenciálních klientů Kontakty na potenciální klienty se dají rozdělit do různých kategorií podle…
Tři věci, které udělají z jednorázových klientů dlouhodobé Cílem obchodníka by mělo být nejenom sehnat nové klienty, ale především si…