Jedním z nejlepších a zároveň nejlevnějších způsobů, jak oslovovat širokou masu potenciálních klientů, jsou e-mailové kampaně. Pokud však vaše rozesílky elektronické…
Pět obav, které musí každý prodejce umět překonat Prodej a úspěšné obchodování mají hodně společného se schopností daného…
6 tipů, jak si vybudovat kvalitní síť kontaktů Obchodníka nedefinují pouze jeho úspěchy a prodeje, ale i jeho konexe. Znát…
Čtyři obchodní lekce od zmrzlinářských aut Family Frost Když se řekne Family Frost, víceméně každý mileniál si vybaví dětství,…
5 tipů, jak vytěžit maximum z otázek adresovaných klientovi Před samotnou nabídkou je vždy nutné klienta kvalifikovat. Tedy analyzovat…
Pět zásad uvádění nového produktu na trh Jen málo věcí je v obchodním prostředí těžší, než prodávat nový produkt.…
Jak v roce 2019 získat více zákazníků Každá společnost potřebuje konkrétní cíle a specifické obchodní plány.…
Prezentace investorům: 9 věcí, které musíte zmínit Speciální způsob prodeje spočívá v prodeji produktu nebo projektu…
Získejte klienta svých snů ve třech jednoduchých krocích Každý obchodník by se měl snažit získat ty nejlukrativnější a nejlepší…
Tři tipy, jak získat a udržet si mladé klienty Cílí vaše společnost či váš produkt na mladé lidi? Jsou mileniálové vaší…
Devět zásad sepsání efektivní a úspěšné obchodní nabídky Získali jste kontakt na ideálního potenciálního klienta? Výborně. Zavolali…
7 chyb ohledně produktivity, které děláte každé ráno Produktivita během celého dne do vysoké míry záleží na tom, jak váš den…
Metoda „SPIN“ prodeje. Co to je a jak na to? Prodejních metod a systémů je celá řada. Některé fungují jenom ve velmi…