Šest obchodních metod, kterým byste se měli vyhnout Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají, standardy a zvyklosti prodejního světa na tyto změny reagují a je potřeba z pozice obchodníka…
Jak prodávat v době krize a strachu S příchodem pandemie nového druhu koronaviru a strmým pádem akciových trhů…
Nastavování plánů a strategií metodou „SMART“ Každý obchodník jistě ví, že bez správně nastavených cílů a bez vypracované…
Tři techniky ze staré školy, které vám pomohou vylepšit vaše prodeje Snažíte se vylepšit vaše obchodní výsledky? Jste začínající nebo už zkušený…
3 nenápadné chyby, které často obchodníkům brání v dlouhodobém úspěchu Každý obchodník má své vlastní postupy, u každého funguje něco jiného.…
Čtyři tipy k lepšímu využití vašeho prodejního potenciálu I sebelepší prodejní technika se po nějakém čase ohraje a ztratí na…
6 zásad úspěšné účasti na veletrhu Účast na veletrhu může být pro vaši firmu skvělým způsobem, jak se spojit…
Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Čtyři směry, kterými může start-up dále růst Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…