7 věcí, které musíte o klientovi vědět, než přejdete k uzavření obchodu Každý prodejní proces má své fáze a důležité body, kterých je potřeba v jednotlivých fázích dosáhnout. Když pak dojde na samotné uzavření obchodu, tak úspěch nebo…
Jak využít poslední dny stávajího roku k přípravě na ten další Většina firem už funguje na poloviční provoz, vaši kolegové v kanceláři…
4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout…
Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a…
Čtyři směry, kterými může start-up dále růst Sebelepší produkt nezajistí sám o sobě dlouhodobý růst firmy, která jej…
5 zvyků, díky kterým si udržíte pozitivní přístup a motivaci Výsledky a dlouhodobý úspěch v prodeji jsou do velké míry ovlivněny…
Šest pravidel face-en-face setkání manažera s podřízeným Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou…
Jak vypracovat druhořadé obchodníky ve skvělé prodejce Mnoho článků a odborných textů se věnuje tomu, jak pracovat s prvotřídními…
4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a…
Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte…
Co je potřeba udělat, aby chtěl klient narušit svůj status quo? Jednou z největších výzev, kterým čelí obchodníci téměř na každé schůzce,…
Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc…
5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově…