Strategie „Six Sigma“ a její využití v optimalizaci prodejních procesů „Six Sigma“ je strategie řízení procesů, kterou vyvinula společnost Motorola na začátku 80. let 20. století a která je zaměřená na minimalizaci variability a defektů…
Pět otázek, které si musíte položit před B2B obchodní schůzkou I přestože má B2B obchodování mnoho společného s B2C prodejem, existují…
Sedm vlastností úspěšných obchodníků Úspěch v obchodě a podnikání není dílem náhody, ale tvrdé práce ale…
7 věcí, které musíte přestat dělat, jestliže chcete být produktivnější Produktivita a efektivita práce nejenže vám umožní udělat stejné množství…
5 tipů, jak se uklidnit před stresovou událostí Čeká vás důležitá prezentace nebo výstup na konferenci? Setkáváte se s …
Čtyři ohledy, ve kterých se klienti za posledních deset let změnili Jak se vyvíjí prodejní techniky, marektingové strategie i moderní…
Jak zaujmout klienty, kteří vás už jednou odmítli Často opomíjeným zdrojem potenciálních zákazníků jsou ty kontakty, které…
Připravte si dokonalou obchodní prezentaci ve čtyřech krocích Způsob, jakým prezentujete váš produkt, vaši firmu nebo vaši nabídku, má…
Jak vám mohou analytická data pomoci v optimalizaci prodejního procesu? Moderní technologie, CRM systémy a analytické nástroje vám dovedou…
Pět ne příliš očividných výzev vedoucího obchodního týmu Role vedoucího obchodního týmu má řadu zcela očividných povinností, práv a…
Jak při jednání s klientem odvrátit pozornost od ceny Vysoká cena, případně srovnávání nabízené ceny s nabídkou konkurence, jsou…
Co dělá váš úspěšný konkurent jinak? Jistě víte, kdo je vaše konkurence, a dost možná jsou vaši konkurenti…
Čtyři tipy pro pracovníky, kteří nemohou vystát svoji práci Dnešní doba vyloženě nahrává myšlenkám o změně práce. Zvláště pokud jste v …