Šest psychologických triků, jak přesvědčit potenciálního klienta Při obchodní schůzce nehrají roli pouze fakta a čísla, ale především i emoce a podvědomé myšlení. Úspěšné přesvědčení klienta a podpis smlouvy tedy nejsou ani…
Zvyky, které si musí osvojit vedoucí týmu Být dobrým vedoucím týmu znamená mnohem více, než jenom rozdávat podřízeným…
Jak projevit empatii při jednání s klientem Empatie, tedy schopnost vcítění se do jiné osoby, je nejenom efektivním…
Čtyři tipy ohledně prodeje malým firmám Trh malých podniků je pro řadu B2B obchodníků zlatým dolem, který ale…
Pro úspěch v prodeji je nutné přestat nad vším příliš přemýšlet Řada obchodníků nedosahuje v prodeji takových úspěchů čistě kvůli tomu, že…
B2B obchodování: 4 otázky směrem ke klientovi, díky kterým uzavřete obchod snů B2B obchodování má svá specifika, která musí prodejce umět vnímat a…
Odpolední a večerní rituály, díky kterým budete produktivnější Produktivita a efektivita práce jsou naučené schopnosti. Existují určité…
Několik způsobů, jak udržet pracovníky obchodního týmu motivované Motivace členů týmu je jednou z klíčových úloh vedoucího. A protože v …
Pět vlastností lidí, kteří se stali milionáři Stát se opravdu bohatým vyžaduje určitou dávku odvahy, odhodlanosti, ale i…
Šest tipů pro B2B obchodníky Stejně jako i ti nejlepší sportovci potřebují stále pravidelně a dlouhodobě…
Čtyři kroky ke zjednodušení vašeho prodejního cyklu Čím jednodušší je celý váš prodejní proces, tím větší jsou šance na jeho…
3 způsoby výpočtu odměn obchodních zástupců V prodejním světě je běžnou praxí, že kromě fixního platu jsou obchodníci…
„Elevator pitch“: Co to je a jak se to dělá? Často skloňovaným výrazem v anglicky psané odborné literatuře týkající se…