5 rad, jak zajistit vyšší úspěšnost obchodních schůzek Obchodní setkání s klientem je pouze jednou z fází prodejního cyklu, ale dá se říci, že tou nejklíčovější. I prodejce, který si dovede sjednat řadu schůzek s …
4 postupy k přesvědčení klienta, aby smlouvu podepsal hned Pokud jste na schůzce s klientem, většinou je vaším cílem ideálně uzavřít…
Tři otázky, které si musíte položit po nezdařené obchodní příležitosti Neúspěch vždy patřil k obchodu a vždy k němu patřit bude. Top obchodníci se…
Chystáte se k náboru nového obchodníka do firmy? Každý obchodník řeší při…
Jak uzavírat více obchodů? Získávejte kontakty od vašich současných zákazníků Vaše současná klientela je lidově řečeno zlatým dolem. Je totiž nejlepším…
Co dělají jinak ti, kteří úspěšně stoupají po kariérním žebříčku Ne každý pracovník má ambice stoupat po kariérním žebříčku výše a výše.…
Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o…
Kroky ke zvýšení prestiže vaší firemní značky Tradice, prestiž, dobré jméno a nadstandardní zákaznický servis jsou často…
Omluva: Obchodníky málo využívaný, ale silný nástroj Všichni jsme jenom lidé a všichni občas děláme chyby. Není tolik důležité,…
Pět návyků těch nejúspěšnějších lidí Recept každého úspěšného člověka je v něčem originální. Každý člověk je…
Pět tipů, jak se rychle dostat z období obchodního propadu Procházíte obdobím, kdy vám klesly prodeje a nevíte proč? Výkyvy jsou v …
Udělejte vaše obchodní techniky osobnější a získejte více klientů Dnešní době vévodí personalizace, osobní přístup a nepříliš formální…
Jak se mentálně zrelaxovat před důležitým jednáním Čeká vás setkání s důležitým klientem? Jdete představit vaši nabídku…