4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si…
Pět základních stylů vyjednávání Znáte pět základních stylů vyjednávání? Pokud se je naučíte rozpoznávat,…
Pro dosažení úspěchu v obchodě se musíte naučit nad věcmi mávnout rukou Tak jako všude jinde, i v obchodě platí, že pro dosažení úspěchu je nutné…
Nejčastější zlozvyky prodejců, které jim brání v úspěchu Obecně platí, že k dosažení úspěchu je potřeba vytrvalost a konzistentnost…
Scénáře jako základ úspěchu v prodeji Mnoho prodejců si prodejní scénáře spojuje pouze s telefonním prodejem. A…
10 slov, která by měla figurovat na vašem CV I přestože jsou požadavky na různé pracovní pozice zcela rozdílné, obecně…
Jaký sociální status si B2C klienti asociují s vaším produktem? Jak by již každý obchodník měl dnes vědět, klienty při rozhodování o nákupu…
V předchozím seriálu článků (poslední díl si můžete přečíst zde) jsme se…
Jak získat prvních dvacet klientů pro váš start up Být obchodním zástupcem start-upu je jednou z nejtěžších forem obchodní…
5 věcí, které si musíte ujasnit, než rozjedete vlastní podnikání Ekonomice se daří a řada lidí, kteří mají nějaký koncept či nápad, uvažuje,…
Definice ideálního B2C zákazníka: Jaké faktory je potřeba vzít vpotaz? Mnoho odborných textů a článků z oblasti B2C obchodu a prodeje se shoduje…
Klíč k úspěchu: Udělejte skvělý první dojem Někteří odborníci říkají, že většina obchodů se rozhodne během několika…
Šest důvodů, proč se vám nedaří předehnat konkurenci Být skvělým obchodníkem a konzultantem v dnešní době znamená i překonat…