Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský prostor a postavil se úplně na hlavu, utržily tvrdý zásah do svého…
Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít? Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až…
Obchodníci budou moci uveřejnit své produkty zdarma v Nákupech Google Zatímco dříve museli obchodníci platit formou PPC (pay-per-click), brzy…
Nouze podporuje invenci a tvořivost V současné době se po internetu šíří rozšířená citace o kreativitě v krizi.…
Máme za sebou skoro tři měsíce opatření a omezení k zastavení šíření nemoci…
Poskytovatelé mailových služeb mění algoritmus. Nenechte své sdělení spadnout do spamu Vloni společnost Google oznámila, že implementovala systém řízený umělou…
Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli…
Hlavní myšlenkou minulého článku bylo, že současná situace kolem koronaviru…
Pět tipů pro restaurace, jak vytěžit z online marketingu v době pandemie Přinutila vás pandemie COVID-19 k dočasnému uzavření vašeho provozu?…
Jak agilní marketing řídí rozhodnutí založená na datech Není to tak dávno, kdy týmy obchodu a marketingu pracovaly tandemově:…
Proč váš obchod potřebuje B2B strategii pro sociální sítě? Být blíže k zákazníkovi je mantra všech obchodníků v dnešní době. A její…
Social Selling, aneb jak ukousnout větší kus koláče Jste aktivní na sociálních sítích, ale nedosahujete požadovaných obchodních…
Šest obchodních metod, kterým byste se měli vyhnout Svět obchodu se neustále proměňuje. Očekávání zákazníků se posouvají,…