Studie: Jste připraveni utužit si vztahy a spokojenost vašich B2B zákazníků? V médiích se nyní hojně diskutuje o tom, jak COVID-19 ovlivní zážitky zákazníků, jakmile se firmy opět stabilizují. Co se změní pro skupinu firemních klientů? Budou…
3 tipy pro vytvoření bezpečných pracovních podmínek pro vaše obchodníky V tomto období možná i ve vaší firmě stále přetrvává potřeba distanční…
Značky neumí skutečně naslouchat zákazníkům. Spoléhají se na data, která ale nestačí S rostoucí množstvím spotřebitelských dat mají společnosti o svých…
Asi si po přečtení titulku říkáte, že zrovna teď – v době počínající…
B2B produktový marketing: Proč je tak důležitý? Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů…
Tradiční média nejsou mrtvá, zaměřte se na optichannel strategii Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z …
Ne, nyní vážně není správná doba na krácení rozpočtů na podporu zákaznické zkušenosti Snižuje vaše organizace investice do programů a iniciativ na podporu…
Akvizice vs. retence: Do čeho se vyplatí investovat více? Získávání nových zákazníků i udržování stávajících vztahů je obojí klíčové…
Jazyková škola LITE získala letos již počtvrté prestižní titul Czech…
5 strategií pro efektivní generování leadů Mnoho firem neustále hledá efektivní a rychlé způsoby, které jim pomohou…
Společnost ICT Pro působí na českém trhu vzdělávání od roku 1992. V …
Píšete direct maily? Využijte poznatky z psychologie k jejich tvorbě Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu…
Poslední měsíce nám ukázaly, že práce odkudkoliv je i ve velké měřítku…