Připravte si akviziční strategii na rok 2021 Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí připravit na přizpůsobení svého přístupu na strategické úrovni,…
Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…
9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…
Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…
Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
7 taktik, jak na virtuální prodej Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…
Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami? S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…
Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…
3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…
Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…