V roce 1962 se Henry Ford II. rozhodl rozšířit své závodní portfolio o vozy značky Ferrari. Vše bylo na dobré cestě, když ale mělo dojít k podpisu smlouvy, Enzo…
Šest rad pro začínající prodejce Začínáte s prodejem a seznamujete se s principy obchodování? Rozjíždíte…
3 věci, které o klientovi musíte při obchodní schůzce zjistit Fakt, že si s klientem domluvíte obchodní schůzku a že je potenciální…
5 tipů, jak napsat obchodní email, který neskončí ve virtuálním koši E-mail může být efektivní nástroj v dnešní informačně přehlcené době.…
Zdravé tělo a zdravý duch = větší odolnost a lepší výsledky Nahromaděný stres a úzkost se ve vás mohou spojit a vy se najednou ocitnete…
7 stupňů k vysoce výkonným obchodním týmům Existuje mnoho modelů, které vám pomohou vybudovat kulturu vysoce…
Tři úrovně prodeje zaměřeného na zákazníka Každý obchodní tým říká, že je zaměřen na zákazníka. Jen u některých je to…
Vytvořte si reputaci žádaného trenéra obchodníků na trhu Chce-li firma podpořit růst tržeb, musí věnovat zvláštní úsilí pravidelnému…
5 doporučení, jak díky přizpůsobivosti získáte lepší obchodní příležitosti Lidé tradičně předpokládají, že úspěšní prodejci jsou extroverti. Nicméně…
Jak najít toho nejlepšího obchodníka pro svůj tým? Najít dobrého obchodníka, který vám vydrží a bude přinášet výsledky nebylo…
Branislav Baláž působí v pozici CEO úspěšné společnosti Schindler pro…
Pro obchod potřebujete především sebevědomí. Vybudujte si ho Vstup do obchodního světa může být sám o sobě bouřlivým zážitkem. A co…
Přizpůsobte se světu virtuálního prodeje Fungování ve světě virtuálního prodeje se může zdát jednoduché, ale být…