Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální, nebo naopak vážní a striktně věcní, vždy byste coby obchodní zástupce měli působit co možná…
V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …
Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…
Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…
Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…