Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem dosáhnout vyšší spokojenosti zákazníků a lepších obchodních výsledků? Obtížný cíl? Ano, ale nikoli…
5 slov a frází, které kazí obchody Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
6 kroků k vytvoření perfektní prezentace Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
„Deselling“. Proč je někdy lepší prodat méně než více V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Co brání obchodníkům v rozletu? Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Proč se pořád ptát „proč“? Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Rozjíždíte podnik? Strategie pro získání prvních deseti B2B klientů Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Klíčové události, při kterých oslovit klienty Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
Nástup nového prodejce: Cesta k prvnímu prodeji během dvou týdnů Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se…
5 začátečnických chyb v prodeji Žádný učený z nebe nespadl, a pro obchod to platí dvojnásob. Prodejce se…
Příliš mnoho nekvalitních kontaktů? Víme, kde může být problém Méně někdy znamená více. V případě kontaktů na potenciální klienty platí…
Pět věcí, které lidé nesnášejí na prodejcích Mnoho prodejců dělá chyby, které potenciálním klientům velmi lezou na…
Mlčení: Kdy tuto mocnou zbraň použít při jednání? Dalo by se říci, že většina prodejců se bojí mlčení. Mají pocit, že musejí…