Oslovujete klienta, který vás už odmítl? Víme, co napsat do e-mailu Produkty se vyvíjí, situace na trhu se neustále mění a lidé mění názory. Z těchto důvodů je žádoucí oslovovat po určité době klienty, kteří vás již jednou dříve…
Jak na B2B prodej: Je skutečně tak odlišný od B2C? Jsou prodejci, kteří se specializují na B2B, a ti, kteří se specializují na…
Několik tipů, jak získat kvalitnější kontakty Řada obchodníků se při získávání nových kontaktů zaměřuje spíše na kvantitu…
Jak uzavřít obchod, když má klient nabídku od konkurence? Dnešní doba nahrává tomu, že klienti jsou mnohem informovanější než…
Pokud věnujete veškerý pracovní čas hledání nových klientů, ale během toho…
Pět fází úspěšné obchodní prezentace Obchodní prezentace je jako příběh nebo pohádka: musí mít začátek,…
Prodeje šly dolů a nevíte, co s tím? Pět tipů, jak se dostat zpět do formy Obchod je ošemetný obor. Někdy mohou jít čísla dolů, aniž by k tomu byl…
7 kroků k přesvědčení potenciálního klienta Práce prodejce závisí do velké míry na schopnosti přesvědčovat ostatní.…
3 kroky ke zrychlení prodejních cyklů Prodejní cyklus je vlastně životní proces klienta, kde na začátku je…
10 vlastností úspěšného prodejce Úspěšný obchodník potřebuje mít určité vlastnosti, díky kterým může uspět…
3 žrouti času, na které si prodejci musí dát pozor V prodeji existuje velmi významná souvislost mezi time managementem a…
5 častých chyb prodejců při schůzkách s klienty Žádný učený u nebe nespadl, každý z nás se musí svému řemeslu naučit. V …
3 neobvyklé tipy, jak se stát prvotřídním prodejcem K umění obchodovat a prodávat vyžaduje trochu talentu, hodně teorie, ještě…