Pokládání správných otázek je základem efektivní interakce s potenciálním klientem. Tedy za předpokladu, že otázky dávají smysl a nejsou kontraproduktivní. Zde je…
Jak již mnozí lidé vědí, v obchodu a obecně v jednání s lidmi je mnohdy…
Některé obchody se táhnou do nekonečna, přičemž u mnohých z nich je délka…
Oslovíte potenciálního klienta. Ten si nechá poslat nabídku. Pošlete tedy…
Stáli jste někdy před zadáním zvýšit výkonnost zaměstnanců s cílem…
Existují slova a fráze evokující akci, odhodlanost, profesionalitu a zájem…
Nic není dokonalé. I přesto byste se však měli snažit přiblížit k…
V anglicky mluvícím světě se v obchodní terminologii usadil termín…
Úspěch v obchodě je kombinací mnoha různých faktorů. Největší roli však…
Status quo a rutina jsou nepřáteli obchodu. A to jak na straně jak klientů,…
Začátky v B2B bývají nejtěžší. Bez potřebných referencí a zkušeností se…
Mnoho obchodů skončí na tom, že firma si chce udržet stávající status quo.…
Nový zaměstnanec na obchodní pozici vždy potřebuje určitý čas se…