Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné…
Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…
Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…
Výhody a nevýhody práce z domova Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…
Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…
Umíte se vypořádat s námitkami klientů? Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…
Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…
Šaty dělají člověka. A v prodeji to platí dvojnásob To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…
Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…
Jak poznat firmu otevřenou obchodním nabídkám? Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…
Prodejce musí zvládat zklamání každý den Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…
4 vlastnosti lidí, kteří dokáží zbohatnout díky prodeji Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…
Sestavte nabídku podle osobnosti klienta V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…