Marketing - zprávy z HR

Klesají vám prodeje? Víme, co dělat

Občasné propady v prodeji jsou normální u každého typu obchodu. Je proto dobré mít v záloze více kanálů, jejichž prostřednictvím získáváme nové kontakty, a je nutné…

4 zásadní rady pro hledání nových klientů

Ať už je naše klientská základna a oddanost klientů jakkoliv velká,…

Výmluvy klientů často skrývají hlubší obavy

Když se klientovi něco nelíbí na vaší nabídce, co myslíte, že řekne? Rádi…

Článek v rámci předplatného Výhody a nevýhody práce z domova

Práce z domova mnohé lidi láká. Jedná se o populární formu práce především…

Nátlak a další hloupé chyby před podpisem smlouvy

Obchodní schůzky mají většinou jeden hlavní cíl, a sice dokončit prodejní…

Článek v rámci předplatného Umíte se vypořádat s námitkami klientů?

Pochybnosti, nejasnosti, věci, které se klientovi nelíbí. To vše může…

Článek v rámci předplatného Tři základní indikátory úspěšnosti v prodeji

Prodej bez systému je chaos, ve kterém jsou úspěchy pouze náhodné,…

Článek v rámci předplatného Šaty dělají člověka. A v prodeji to platí dvojnásob

To, jak se oblékáte, má zcela jasný a prokazatelný vliv na to, jak vás lidé…

Článek v rámci předplatného Jak si „nenápadně“ říct o podpis smlouvy

Většina obchodníků to zná. Našli jste shodu mezi potřebou klienta a vaší…

Článek v rámci předplatného Jak poznat firmu otevřenou obchodním nabídkám?

Umět věštit z křišťálové koule a poznat ideální moment, kdy má daná firma…

Článek v rámci předplatného Prodejce musí zvládat zklamání každý den

Neúspěch patří k obchodu od nepaměti. Pro mnoho lidí znamenají odmítnutí ze…

Článek v rámci předplatného 4 vlastnosti lidí, kteří dokáží zbohatnout díky prodeji

Prodej a umění obchodovat je v podstatě kombinací osobnostních vlastností,…

Článek v rámci předplatného Sestavte nabídku podle osobnosti klienta

V dnešní době se již nenosí paušální řešení, která jsou stejná pro všechny.…

Výpis 807819 z celkem 1939