Několik tipů pro ženy-podnikatelky I když se emancipace a genderová rovnost v posledních let výrazně posunuly, a to i v oblasti komerční sféry a obchodu, stále platí, že vůči ženám jsou v prodeji a…
To, že vás klient jednou odmítne, neznamená, že už s vámi nikdy nechce mít…
Cesta k dlouhodobé obchodní spolupráci Úspěch obchodníka je dán úspěchem jeho klientů. Aby byla spolupráce se…
Jak přesvědčit ke koupi? Názorně a s využitím emocí Schopnost zapůsobit na ostatní, o něčem je přesvědčit a nadchnout je pro…
Nejdou vám obchody? 3 způsoby, jak dosáhnout nejlepšího výsledku za poslední rok Neúspěch v obchodě má často podobu spirály nebo začarovaného kruhu.…
Většina obchodních pozic existuje v rámci trhů a odvětví, která jsou již…
BANT – jednoduchá a účinná metoda posuzování potenciálních klientů Kvalifikace potenciálních klientů je proces, při kterém hodnotíte, zda se…
Pět vlastností efektivní prodejní prezentace Obchodní prezentace či interakce s klientem musí vždy být uzpůsobena na…
Zní to téměř jako paradox, ale je to tak. Čím více nabídek klientovi…
Tři strategie, jak si ve firmě vychovat skvělé prodejce Dobří prodejci nepadají z nebe. I když genetické predispozice mohou hrát…
Odvěká pravda z oblasti obchodu zní, že pokud jste někomu sympatičtí,…
Specifika žen-zákaznic Ženy hrají nezastupitelnou roli v nákupních procesech většiny rodin. Z …
Problém s lidmi, kteří přerušují ostatní, je ten, že si často svůj zlozvyk…