Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci, místo toho, aby se soustředili na to, na co se klientů ptají. Hlavním úkolem prodejce totiž…
Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…
Mnozí lidé mají přirozený strach ze změny. Většina z nás je více či méně…
Proč je cold calling a cold meeting jednou z nejobávanějších disciplín v…
Uvádět nový produkt na trh je vždy složitá věc. Zákazníkům je třeba dobře,…
Drobná soutěž mezi obchodními zástupci nikdy neuškodí. Dovede naopak…
Pravdou je, že o úspěchu nebo neúspěchu obchodu je většinou rozhodnuto v …
Co udělá většina obchodníků, když jim klient položí otázku? V drtivé…
Dobrý obchodník pozná nejen to, když má před sebou jedinečnou příležitost,…
Schopnost přesvědčit ostatní a dostat je na vaši stranu je pro prodej zcela…
Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že je to…
Mnoho prodejců skončí kariéru ještě před tím, než v obchodním světě něco…
Sleva z plné ceny produktu může být mocný přesvědčovací nástroj i…