Od jednorázového prodeje k dlouhodobé obchodní spolupráci Většina obchodníků se zabývá tím, jak nejlépe získávat nové klienty, jak jim prodávat co nejdražší produkty, a jak co nejvíce celý prodejní proces urychlit. Už méně…
3 vlastnosti, které musí v roce 2017 mít každý úspěšný prodejce Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud…
Co vše se dá zjistit o klientovi, než mu zavoláte (a jak na to) Asi se všichni shodneme na tom, že čím více informací o klientovi máme…
Proč perfekcionismus nepatří do prodeje Většina lidí má tendenci považovat perfekcionismus v práci za pozitivní…
B2B: 3 nejlepší úvodní věty při obchodním jednání V mnoha případech se výsledek obchodního jednání rozhodne v prvních…
9 jednoduchých neverbálních triků pro větší úspěch v prodeji Řeč těla hraje významnou roli v mezilidské komunikaci. Většinou ji vnímáme…
Co musíte udělat, aby si vás lidé doporučovali mezi sebou? Doporučení vaší firmy mezi klienty je jednou z nejlepších forem propagacei.…
Čtyři smrtelné hříchy B2B prodeje V celé řadě aspektů je B2B prodej stejný jako B2C. Budování dlouhodobých…
Staňte se nejlepším prodejcem ve firmě během tří měsíců Být schopný v prodeji a úspěšný v životě jsou cíle, které mají hodně…
5 chyb, kvůli kterým obchodníci působí neprofesionálně Ať už je váš prodejní styl jakýkoliv, ať už jste extrovertní, žoviální,…
3 opomíjené, ale lukrativní skupiny zákazníků V nedávných letech se vyprofilovaly určité skupiny klientů, na které z …
3 důvody, proč méně mluvit a více poslouchat Stále příliš mnoho prodejců přemýšlí nad tím, co by měli klientům říci,…
Nevíte, co děláte špatně? Udělejte si osobní audit Je poměrně lehké usnout na vavřínech, spadnout do určité rutiny a přestat…