Marketing - zprávy z HR

Článek v rámci předplatného Připravte si akviziční strategii na rok 2021

Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí připravit na přizpůsobení svého přístupu na strategické úrovni,…

Článek v rámci předplatného Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to

Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…

Článek v rámci předplatného 9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží

Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…

MUDr. Martin Kalenda, MBA (Image Lab s.r.o.)

icon Terapie CX – vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci

Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…

Článek v rámci předplatného Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka

Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…

Článek v rámci předplatného 7 taktik, jak na virtuální prodej

Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…

Bohumil Kuba, Business Success

icon Podcast: Budovat obchodní vztahy na dálku bez referencí je prakticky nemožné

Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…

Článek v rámci předplatného 4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy

Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…

Článek v rámci předplatného Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?

S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…

Článek v rámci předplatného Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků

Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…

Článek v rámci předplatného 3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná

Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…

Článek v rámci předplatného 10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu

Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…

Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

icon Obchod je hra emocí. Musíte se umět naladit na pocity zákazníka

Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…

Výpis 352364 z celkem 1939