Připravte si akviziční strategii na rok 2021  Letos vládne všude nejistota. Dokonce i organizace, které jsou dnes stále silné a úspěšné, se musí připravit na přizpůsobení svého přístupu na strategické úrovni,…
   
   Zapracujte na reputaci vaší značky. Zde jsou 3 tipy, jak na to  Vaše pověst je ovlivněna mnoha faktory, včetně primárních marketingových…
   
   9 způsobů, jak získat zpět naštvaného klienta, na kterém vám záleží  Mnoho obchodníků občas ztrácí při poskytování služeb ze zřetele samotného…
   Vytváření dobré zákaznické zkušenosti je hlavně o prevenci. Je třeba…
   
   Slovo „NE“ neznamená definitivní ztrátu potenciálního zákazníka  Jako obchodníci hodnotíme naši úspěšnost nejčastěji podle toho, kolikrát…
   
   7 taktik, jak na virtuální prodej  Ještě před pandemii koronaviru začala řada firem přecházet na prodej přes…
   Bohumil Kuba je úspěšným obchodníkem v oblasti vzdělávání a lektorem…
   
   4 doporučení, jak elegantně sladit prodejní a marketingové procesy  Mnoho organizací trpí v důsledku rozporu mezi prodejem a marketingem, ať už…
   
   Potřebují zákazníci obchodníky, nebo se už dokáží „obsloužit“ sami?  S miliardami dat a technologiemi, které mají zákazníci na dosah ruky, se…
   
   Průzkum: Tři výzvy v oblasti koučování obchodníků  Prodejní koučování je velmi dobrý základ, který mohou obchodní manažeři dát…
   
   3 způsoby, jak zlepšit prognózy prodeje, když je budoucnost nejasná  Když je tlak na obchod vysoký, prodejní týmy mohou ztrácet nadhled, co se…
   
   10 proměnných, které vám pomohou lépe profilovat zákazníka a mapovat jeho cestu  Musíte dobře zmapovat cestu zákazníka, abyste skutečně porozuměli vašemu…
      Bohumil Kuba se věnuje obchodu a zlepšování prodejních dovedností už téměř…